Menu sluiten
Wensenlijst (0)
Winkelmand (0)

Bestellen

Welkom op de e-store van de ADAM Brandstore

Ervaar het gemak van online winkelen nu ook bij ADAM: 

  • Gratis verzending!
  • 15 topmerken online
  • Gratis ophalen in één van onze 43 ADAM Brandstores
  • Gratis retourneren binnen 14 dagen
  • Veilig betalen met iDeal, Creditcard en Afterpay
  • Bestellingen online bekijken en volgen
  • Levering binnen 24 uur.

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Wanneer u een artikel heeft uitgezocht, kiest u de gewenste maat, kleur en het aantal. Vervolgens legt u het artikel met een muisklik in uw winkelmand. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelmand rechts bovenin het scherm. U ziet een overzicht van uw bestelling waarin u desgewenst nog kunt wijzigen.

Waarom kan ik een artikel niet in de door mij gewenste maat en/of kleur bestellen/vinden?

Alleen de beschikbare maten en kleuren zijn selecteerbaar op onze e-store. Onze collecties worden met grote regelmaat aangevuld en uitgebreid dus het is zeker de moeite om af en toe onze site te checken of uw maat of kleur weer op voorraad is.

Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

Het plaatsen van artikelen in uw winkelmand betekent geen reservering van de artikelen. Zodra de betaling is afgerond, is het artikel voor u gereserveerd.

Kan ik mijn bestelling als cadeau versturen?

Het is helaas niet mogelijkheid om uw bestelling in een speciale cadeauverpakking te versturen. 

Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is en wanneer ik deze mijn artikelen kan verwachten?

Zodra de betaling voltooid is wordt uw bestelling en betaling door ons per e-mail bevestigd. In uw orderbevestiging staat het PostNL volgnummer van uw order waarmee u de status van de verzending kunt controleren. Klik hier voor alle informatie over bezorgen.

Moet ik mij registreren als ik een bestelling wil plaatsen?

Ja, indien u een bestelling plaats dient u zich eerst te registreren in onze e-store. Dit proces neemt ongeveer 5 min in beslag. Klik hier voor registratie.

Is het ook mogelijk om telefonisch een order te plaatsen?

Het is helaas niet mogelijk om per e-mail/ per fax of telefonisch een bestelling te plaatsen.

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay

AfterPay voert voor ADAM.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij ADAM.nl betalen met een digitale acceptgiro voor een minumum bedrag van € 5,- tot een maximaal bedrag van € 500,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Technische instellingen

De website van de ADAM Brandstore is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 7.0, Firefox 2.0 en Safari 3.0 of een latere versie. Houd er rekening mee dat de kleur van de afgebeelde producten mogelijk beïnvloed kan worden door uw beeldscherminstellingen.

 

  Loading...
Close

SCHRIJF JE NU IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
EN MIS NIETS VAN ONZE ACTIES!

MELD JE AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF
Abonnees op onze nieuwsbrief zijn altijd als eerste op de hoogte van new arrivals,
speciale voorverkoop events en exclusieve promoties met cadeau bij aankoop.