Menu sluiten
Wensenlijst (0)
Winkelmand (0)

Bezorgen

Gratis bezorgen

ADAM e-store hanteert geen verzendkosten op al uw bestellingen, daarnaast is ophalen in één van de 44 ADAM Brandstores ook gratis! 

Levering

De ADAM e-store bezorgt van dinsdag t/m zaterdag via PostNL. Met het PostNL volgnummer, terug te vinden in je bevestigingsmail en binnen mijn ADAM account, kunt je alle leveringen volgen op www.postnl.nl. ADAM e-store levert op dit moment alleen in Nederland en niet in het buitenland. Je bestelling afhalen in één van onze 44 ADAM Brandstores is uiteraard ook mogelijk. In het afrekenproces kun je het gewenste filiaal selecteren. Let op: het is verplicht bij afhalen in ADAM winkel om je orderbevestiging mee te nemen.

Levertijd

Je kunt uw bestelling thuis laten bezorgen door PostNL of zelf afhalen bij een door u uitgekozen ADAM Brandstore. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling te laten bezorgen bij een van de 2.700 ophaalpunten.

Wij streven er naar om bestellingen die voor 17:30 geplaatst zijn, deze de volgende dag te leveren. Bekijk hieronder de exacte leverdagen. Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt. Tijdens feestdagen kan het voorkomen dat de leverdagen anders zijn dan dat u van ons gewend bent.

Besteld op   Voor/Na      Leverdag

Maandag       Voor 17:30    Dinsdag

Maandag       Na 17:30       Woensdag

Dinsdag         Voor 17:30    Woensdag

Dinsdag         Na 17:30       Donderdag

Woensdag     Voor 17:30    Donderdag

Woensdag     Na 17:30       Vrijdag

Donderdag    Voor 17:30    Vrijdag

Donderdag    Na 17:30       Zaterdag

Vrijdag            Voor 17:30    Zaterdag

Vrijdag            Na 17:30       Dinsdag

Zaterdag                                Dinsdag

Zondag                                  Dinsdag

Uw bestelling laten bezorgen door PostNL

Als je de eerste keer niet thuis bent, dan zal PostNL proberen het pakket bij een van je directe buren af te leveren. Als dit niet lukt laat de bezorger een bericht voor je achter. Hierop vind je een niet-thuis-code, hiermee kun je dezelfde dag voor 22:00 aangeven waar je het pakket de tweede poging wilt laten bezorgen. 

Ander afleveradres

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als u de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurd of op uw werk wilt laten afleveren. Het is ook mogelijk om je bestelling bij een van de 2.700 afhaalpunten van PostNL te laten bezorgen. 

Geannuleerde artikelen

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van je bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een product dat je besteld hebt niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel gecrediteerd op het rekeningnummer waarmee je de bestelling hebt betaald.

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn order?

Indien er iets mis is met je order, kun je deze ruilen of retourneren of indien je nog verdere vragen hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken op het telefoonnummer 088-3274205 of via het e-mailadres info@adam.nl

 

  Loading...