In verband met de enorme drukte kunnen de verzendingen enige dagen vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak.
 

Bestellen

Bij Adam Brandstore kun je gemakkelijk en snel online shoppen, 24 uur per dag, zeven dagen per de week. Na verzending ontvang je een link met de Track & Trace code die aangeeft wanneer je pakket wordt geleverd. 

Bestelproces

Online bestellen bij Adam Brandstore doe je als volgt:

  1. Kies een artikel en selecteer de gewenste kleur/maat
  2. Door op de button 'toevoegen aan winkelmand' te klikken plaats je het artikel in het winkelmandje
  3. Indien je voor het eerst bestelt, kies je voor 'ik heb geen account', indien je al een account hebt kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord
  4. Controleer je bestelling
  5. Kies de gewenste betaalmethode
  6. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op 'afrekenen'
  7. Vervolgens opent een betaalscherm van Multisafepay waar je de betaling kunt afronden

 

Orderbevestiging

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Zodra wij de bestelling hebben verzonden ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met een Track&Trace code om je bestelling te kunnen volgen.

Heb je geen bevestiging ontvangen? Mogelijk is de orderbevestiging in je spamfolder terechtgekomen. 

 

Bestelling wijzigen of annuleren

De bestelling kan na betaling niet meer gewijzigd worden. Controleer de producten in je winkelwagen voordat je de bestelling definitief plaatst. 

Het annuleren van een bestelling kan alleen indien de bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected] om een bestelling te annuleren.

 

Niet leverbaar artikel

Adam Brandstore streeft ernaar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. We streven er dan naar dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen (maar in ieder geval binnen 14 dagen) op je rekening wordt teruggestort.