Menu sluiten
Wensenlijst (0)
Winkelmand (0)
Helaas kunnen wij op dit moment geen bestellingen verwerken. Onze excuses voor het ongemak.  Wij verwijzen u graag naar een van onze 41 Brandstores

Retourneren


Gratis retourneren

Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling kun je deze gratis retourneren.

Wanneer men door middel van een actie extra korting geniet op basis van meerdere artikelen, zal deze door toedoen van een retour komen te vervallen wanneer de resterende aantallen niet meer voldoen aan de actie.

Let op: Als er een cadeau bij de bestelling is gedaan en je voldoet na retourneren niet meer aan de gestelde actievoorwaarden, dient het cadeau mee terug te worden gestuurd.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Je kunt bestelde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren met PostNL of in een van onze ADAM Brandstores, echter uitsluitend indien:

  • Het artikel niet gedragen, gewassen, beschadigd is;
  • Het artikel wordt verpakt in de originele verpakking;
  • Alle hangtags/kaartjes nog aan het artikel bevestigd zijn.

Vul het retourformulier in en laat ons je reden van retourneren weten, zodat wij de service kunnen verbeteren. Plak vervolgens de meegestuurde retoursticker op het pakket.

Geef het pakket af bij PostNL en bewaar je track & trace nummer, die je ontvangt bij het afleveren van je pakket, om je pakket te volgen tot aan het PostNL depot in Bergen op Zoom. Vanuit daar wordt het doorgestuurd naar ons magazijn in Belgie. In totaal duurt dit ongeveer 4 werkdagen.

Je vindt het voor jou dichtstbijzijnde afleverpunt op www.postnl.nl/locatiewijzer.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met PostNL klantenservice: Customer Service: 0900-0990 (maandag t/m vrijdag 08.00 – 20.00 uur & zaterdag 09.00 – 16.00 uur). 

Heb je betaald met iDeal of creditcard, dan wordt het aankoopbedrag na gescand te zijn in ons magazijn binnen 7 werkdagen afgehandeld en gecrediteerd..

Mocht het retouretiket om welke rede dan ook zoek zijn geraakt, dan kun je dit adres gebruiken voor de retourzending:

ADAM Brandstore
c/o Bleckmann
Afdeling Returns
Antwoordnummer 406
4600 VB Bergen op Zoom

Retourneren in een ADAM Brandstore

Je kunt je bestelling ook retourneren in één van onze 46 ADAM Brandstores in Nederland. Daarvoor dien je het retourformulier en pakbon dat bij je bestelling zat mee te nemen naar de winkel. (zonder retourformulier kan er niet geretourneerd worden). De retour en het aankoopbedrag worden in de winkel verder met je afgehandeld. Retourneren tot €250, - euro worden uitbetaald in de winkel, is het bedrag hoger, dan wordt het pakket retour gestuurd naar de e-store en zal het bedrag terug gestort worden op de rekening waarmee je betaald hebt. Wel wordt er alleen terug betaald wanneer er voldoende geld in kas is.

Afterpay bestelling retourneren

AfterPay orders kunnen ook geretourneerd worden in één van onze 43 ADAM Brandstores. Bij retourneren in een ADAM Brandstore blijft de betalingsverplichting aan AfterPay staan. Je ontvangt het aankoopbedrag tot een bedrag van 250, - in de Adam shop, hiermee kun je de factuur aan AfterPay voldoen.
Een AfterPay bestelling kan ook retour gestuurd worden naar de ADAM e-store. Als je de bestelling via de e-store retourneert, wordt het aankoopbedrag gecrediteerd en wordt dit verrekend met de factuur van AfterPay. Indien je de volledige order retourneert wordt het volledige aankoopbedrag gecrediteerd en komt de factuur van AfterPay te vervallen. Is de factuur aan AfterPay al betaald, zal het aankoopbedrag door AfterPay op je rekening gestort worden.

Kan ik een artikel omruilen op de e-store of in ADAM Brandstore?

Het is niet mogelijk om een artikel om te ruilen in onze e-store. Wanneer je een andere maat of kleur wenst van het artikel, dien je een nieuwe order te plaatsen op onze e-store. Je kunt de order met de verkeerde maat retour sturen, hiervan zal het aankoopbedrag gecrediteerd worden. Ruilen is wél mogelijk in één van onze 43 ADAM filialen

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Bij retourzending wegens beschadiging of verkeerde levering ontvang je het aankoopbedrag van het bestelde product retour. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen. 

Hoe weet ik of mijn retouren zijn ontvangen?

Op het moment dat wij het door jou opgestuurde pakket ontvangen, sturen we jou een bevestiging per e-mail

Wat moet ik doen als het teruggestorte bedrag niet correct is?

Indien het teruggestorte bedrag niet correct is, kun je contact opnemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 088-3274205 (maandag t/m vrijdag 09.00-17.00 uur). Je kunt de klantenservice ook bereiken via e-mailadres info@adam.nl.

Wat gebeurt er met mijn kortingscode bij retourneren?

Retourneer je een artikel, dan zal de korting verrekend worden over de overige artikelen in de order. Retourneer je de volledige order, dan komt de kortingscode te vervallen en zal er geen nieuwe kortingscode worden verstrekt. Indien je de korting wilt behouden kun je het artikel ruilen in een van onze ADAM Brandstores. Ruiling is helaas niet mogelijk via de e-store.

  Loading...